سازمان تأمین اجتماعی با بیش از 4 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است
نوشته شده توسط : hsi

 

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: سازمان تأمین اجتماعی با بیش از 4 هزار میلیارد تومان کسری بودجه در سال‎جاری مواجه است.

به گزارش ایسنا  - منطقه لرستان، هدایت‎الله ادیب‎نیا در جلسه تودیع و معارفه مدیران تأمین اجتماعی استان، اظهارکرد: این روزها بحث تأمین اجتماعی، سازمان‎های بیمه‎گر، قانون برنامه 5 توسعه و مسائل دارو مطرح است.

وی با بیان اینکه بحث سلامت در کشور دارای مشکلاتی اساسی است، اضافه کرد: تغییر نرخ ارز، گران شدن اقلام دارویی و مدیریت بر آن این مشکلات را دوچندان کرده است.

ادیب‎نیا با اشاره به اینکه این سازمان در سال‎جاری با کسری بودجه بین 4 تا 5 هزار میلیارد تومانی مواجه خواهد بود، افزود: با این تفاسیر باید بر اساس سیاست‎های تأمین اجتماعی و با توجه به مشکلاتی که شاهدیم، منابع مالی در استان‎ها مدیریت شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: نباید این موضوع بهانه‎ای در جهت عدم ارائه خدمت باشد؛ بلکه باید در راستای ارتقا کیفیت خدمات تلاش شود.

وی گفت: در لرستان سه بیمارستان و 7 مرکز سرپایی درمانی در حوزه تأمین اجتماعی وجود دارد که در آینده نیز چند مرکز درمانی دیگر نیز به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش ایسنا در این مراسم دکتر امین بهاروند به عنوان مدیر جدید این سازمان منصوب و از خدمات 10 ساله دکتر سید مجید صادقی‎راد مدیر سابق سازمان تأمین اجتماعی لرستان تقدیر شد.




:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 311
|
تعداد امتیازدهندگان : 96
|
مجموع امتیاز : 96
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: